fredag 13. august 2010

En snartur på hytta.....


JIPPI.....i dag så vi den gule kula på himmelen, som visstnok skal kunne sees døgnet rundt her i nord om sommeren (hmm sola har skuffet stort i år, eller er det kanskje skyene) tji hi.......må klage litt på været :o)
Men når den endelig viser sitt åsyn, er det på med årets sommerkjole og fram med grillen :))))
På hytta fikk vi besøk av Jonne og co, og endelig fikk Frøken Fryd noen å leke med. Jenten storkosa sæ i goværet med blåbærplukking og turning.......de øvde hardt på å lære seg å slå hjul og gå på hendene, med Jonne som instruktør :))))
Far sjøl hadde en kort opptreden hjemme/hytta før han dro til innlandet på fisketur (guttetur). Får bare håpe fangsten blir en smule bedre denne gangen, enn alle de andre gangene........kanskje det blir fersk fisk på bordet :))))


Mamma kan æ få male litt, mamma kan æ få male litt, mamma kan æ få male litt....x 10
Ei svært fornøyd frøken som fikk male til slutt :o)


I dag har jeg lært noe nytt......jeg trudde at disse hvite ballene som ligger på hvert ett jorde var høyballer, men der tok jeg grundig feil a gitt.
Frøya kunne fortelle meg at disse hvite ballene er traktor egg........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...