torsdag 4. november 2010

Nesten ferdig......


Nå er det bare resten som gjenstår........og det blir jo endel:)))
Nattbord, sengegavl, skyvedørsgarderobe, gardiner, gardinstang, lampe tak, lamper til nattbordene og til slutt TAPET.....

For å finne den rette tapet må jeg vite hvordan rommet skal bli, og for å finne ut hvordan rommet skal se ut til slutt (med tanke på stil) må jeg finne den rette tapet....så dette kan ta tid :)))
For et problem.....aner jeg et soverom uten tapet og gardiner en tid framover :o)

De neste fjorten dagene må jeg svitsje hjernen over på noe annet.
Nu er det eksamen som teller, og her trenger jeg et seriøst spark bak.
Det bare å sende alle uvesentlige tanker til Hippocampus (om det går an)....

1 kommentar:

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...