fredag 10. desember 2010

Så glad er jeg, så glad er jeg.....


I dag kom endelig lampene jeg har ventet leeeeeenge på.......
Syntes de va helknæsj :)))

Men det var ikke akkurat lampene som gjorde meg, så glad, så glad......
I dag falt sensuren på eksamen.....ventetia og spenningen er OVER :))))
Sprøtt hvor nervøs man blir av ei melding fra skolen.... resultatet er nå tilgjengelig på studentweb.
Beina og magen blir helt på en snurr :)))
Men en ubeskrivelig god følelse når man får et resultat som er over all forventning.
Virkelig god lønn, etter to uker med knalljobbing :o)
Takker og bukker til kullingene som satt sammen med meg, og måtte høre på alle mine skriblerier.....vi hadde noen gode, harde og slitsomme dager sammen:)))


Nu e det bare å hoppe i loppekassen, arbeidshelga venter på meg.....
ØNSKER ALLE EI KNAKENDE GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...