fredag 16. juli 2010

Bobletur og midnattsol.....
































I går kveld etter at onga va ferdig med baking av horn "tjyvlånte" vi fars boble.........han og en av storgutta er dratt til Island på arbeid. Trur det va en litt stolt og spent (snart) 15 åring som ble med far på jobb.........
I år som i fjor va vi så heldig å få sommerbesøk av ei av de flotte guførkjen vi har:)))) og i år som i fjor va det en "råne" tur i bobla som stod høyest:)))) og da måtte vi jo ta oss en tur........
Turen gikk til Nupen for å se på midnattsola:)) sikkert 15 år siden sist gang jeg var der...
Her i Harstad har vi midnattsola fra den 25 Mai - 18 Juli.....så som vanlig ute i siste liten :o) For meg som er en fråsenpinne ble den en brrrrrr så kald og fornøyelig tur......dissa ongan skulle jo så absolutt kjøre med taket nede.
Artig for ongan:)))

2 kommentarer:

  1. Heisann der!
    Må si dere har det flott der oppe i nord når været er som dette :-). Det er utrolig morsomt å følge familien Flint og deres opplevelser gjennom sommeren. Dere utvider motorparken rett som det er ser jeg.. Stilig for far selv kan jeg tenke meg. Kan nok minne litt om 40-årskrise dette ja :-). Men stilig lel! Skal bli spennende å se bildet av eksosrypa på det nyinnkjøpte "gliset". Dere får ha en fortsatt god sommer der oppe i nord! Klem...

    SvarSlett
  2. Katti kommer du bortom på litt mat/rødvin? Ssøs

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...