lørdag 31. juli 2010

Tidsfordriv i det "gode sommerværet" :((((

Tidenes værste sommer, i alle fall som jeg kan huske......tunge mørke gråe skyer, regn regn og atter regn :(((((( kan det bli mer dystert. Værsyk, tja en smule :))
Det må bli siste gang vi skal prøve oss på å tilbringe sommerferien her hjemme.......neste sommer håper jeg vi tilbringer i et litt sydligere farvann........Har sendt en mail til Banana Fan Sea Resort.....jeg kan jo i all fall drømme om den plassen til jeg får tilbakemeldingen om prisen fra de. Tipper det blir med drømmen ja. Men det er helt gratis å drømme, og som gubben sier "det skal du ha, du e god på å drømme" :o)
Noe må man jo finne på, når været som den elskværdige værmelderen melder ikke slår til, som f eks når de meldte at det skulle bli 30 grader her i går.......de bommet bare med en 12-15 grader og skyene :)))))Men noe godt blir det jo ut av det, rydding inne og ute (sånn litte granne da), jobbe mer enn på aldri så lenge (skal jo ikkje mye til for å få det til da), tur til gapahuken og en begynnelse på Ti på Topp....... (trur jeg)

Frøken Fryd som absolutt skulle ha med ny væska på tur..

Utsikten fra gapahuken.....

Møkkelandsvannet....

4 spreke søskenbarn på Kjelhusåsen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...