tirsdag 31. mai 2011

Bestemorruter....


Jippi......endelig har jeg lært meg å hekle, i en alder av.....alt for gammel.
Vi er mange strikkere i familien, men hekling har ikke vært det helt store.
Jeg har i mange år ønsket å lære meg denne "kunsten" :o)
Å nu e æ i gang......ikke med noe avanserte greier. 
Her går det kun i bestemorruter, det va målet denne gangen.....
Oppskrifta fant jeg på en blogg, som jeg ikke finner tilbake til :((((
 Må nok lete etter den, for jeg mener å huske hun hadde skrevet hvordan man
 festet trådene og heklet rutene sammen :))))
Noen ruter har det blitt......håper bare de skal se sånn noenlunde slik ut :o)
Noe teppe blir det nok neppe.....tålmodigheten er ikke lang nok til det....men ei pute eller ett trekk for å ha over tv stolen til Frøken Fryd skal jeg nok klare....

1 kommentar:

  1. Haha. Nå ser jeg at jeg har lagt igjen kommentar på et innlegg som er ett år gammelt. Så da er du jo ikke i Ghana lengre :)

    Syntes det var litt rart sjø, at du plutselig satt og heklet med ullgarn i Ghana. Det hadde jeg liksom aldri begynt med der nede, da hadde jo hekletøyet blitt gjennomvått av svette ;)

    Fin helg videre!

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...