tirsdag 24. mai 2011

Jenter på hjul...

Når sommeren nærmer seg "prøver" jeg å styre unna tv......i følge andre er jeg over middels interessert i alt som rører seg på tv :))))....men jeg aner jo ikke hva de snakker om :o)
Helt tilfeldig satte jeg "Jenter på hjul" på opptak før jeg gikk ut en tur, og ikke visste jeg at dagens program var nordfra. 
Når man får naturen og områdene vi har her servert slik, ser man for en fantastisk landsdel vi bor i......
Den kajakkturen var en innertier:)))
Har ønsket meg en kajakk i årevis.....og nu når studentlivet er over er det bare å begynne å spare :o)
Så får vi se når den kommer på gården!!!!



2 kommentarer:

  1. Hei. Flott landsdel du bor i. Og hyggelig å ta en kikk på din blogg. Hit kommer jeg tilbake. Anbefaler kajakk! Ha en fin kveld. Hilsen Ebba

    SvarSlett
  2. Hei Ebba....
    Takk for hyggelige ord :)))
    Har ingen erfaringer i det hele tatt med kajakk, har kun testet kano og det er vel ikke helt det samme. Så er du en erfaren padler tas alle gode tips imot med stor takk.

    Hilsen Fru Vimsete

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...