onsdag 29. juni 2011

Dolphin Mall......dag 13

Gutta og June skal dra for å se U2 spille på Sun Life Stadium i kveld.......
Vi hadde ikke ordnet med billettene på forhånd....etter litt leting på nettet 
fant vi ut at billetter kunne kjøpes på Dolphin Mall....
kjøpesentret er visstnok det største her i Miami....
det inneholder 250 butikker og flere kinosaler :o)

Gutta boys som IKKE liker å trø i butkker gikk
 på kino for å se "Bad Teacher" med Cameron Diaz :)))
Langs "gatene" inne på sentret var det plassert flere salgsboder....
før jeg kom meg ut av derfra hadde jeg blitt sminket og stylet på håret.... 
ikke nok med det....med meg i posene hadde jeg sminke
 og en slettetang :)))
Trur vi snakker et aldri så lite solstikk her :o)

Jeg er så heldig å ha vært på U2 konsert tidligere.....
så denne gangen er det guttas tur :o)
Men en smule misunnelig.....
U2 er ett av mine favorittband :)))



2 kommentarer:

  1. Hei til dere alee. Kor fin dokker blir. Ser at det blur U-to konsert. Spennende. Alt vel heime. Klem fra oss.

    SvarSlett
  2. Gudsjelov at vi ikke fant det senteret der i Miami. Da hadde jo jentene gått berserk.Ha det trivelig på Key West.En av mine beste ferieplasser,Håper på og komme tilbake en tredje gang.Klem fra Tante Sidsel.

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...