mandag 13. juni 2011

Prosjekt gang.......og en tur i fjæra

Pinseværet i nord har nesten vært for godt til å være sant...ei stor sol heile 24 timer i døgnet, og ikke nok med det, vi har hatt "sydlig" temperatur i flere dager.....Johoo kanonfornøyd :o)
Men før "sommeren" gjorde sitt inntog hadde jeg uheldigvis begynt på prosjekt gang.....
Det va nummeret før den ropte høylytt etter maling hver gang jeg passerte :o)
Nu har den fått en omgang med kvistlakk, en omgang med grunning og to strøk med maling....
men den va ikke fornøyd med det, så ett tredje strøk må til :(((
Å da blir det ikke mere maling i tak....fysj for en tung jobb:o)
Arbeidsstilling over hodenivå er ikke noe for meg....ikke tungt i armene, men i kjæven av alle ting :)))
"Uheldigvis" dryppet det litt maling på panelet og litt på veggen....
så da må jeg vel bare male hele gangen:))))

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...