søndag 20. november 2011

Hviit.no :)))

Nå er det jul igjen....om litt :o) og snarest bør topplokket skifte gir til den kreative og iderike hjernehalvdelen, der hvor svaret på årets julegaver ligger.....
Skulle noen av mine lure på hva jeg ønsker meg til jul
så er dette min "ønsker meg i år liste".......tji hi :))))

Når jeg postet dette innlegget visste jeg ikke om utfordringen
hos hviit, så jeg slenger like godt
hele innlegget inn som mitt bidrag....
No problem å lage en ny "ønsker meg veldig" liste til
neste ukes utfordring på bloggen hviit.blogspot.com


2 kommentarer:

  1. Så moro å sjå at vi er flere som er litt vimsete..
    Ha ei flott uke..
    Klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  2. Myyye fint her.Den "stubben" skulle jeg gjerne hatt sjæl...:)Hilsen ho i nr 11

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...