tirsdag 1. november 2011

Mitt "dårlige" hjørne......

 Noen av oss har vel ett "dårlig" hjørne eller to i heimen......
her er mitt :o)
For maaaange år siden stod vi i kø klokken syv om morningen
for å sikre oss India bord.......ett salongbord og to småbord.
Bordene var jo ubeskrivelige flotte når de kom i hus........
i dag er salongbordet levert til bruktbutikken, det ene lillebordet er blitt noen cm kortere og hvitt,
mens det siste står her..... (forhåpentligvis på tur ut snart) 
 I den samme perioden var grønn en hot farge her i heimen.....noe det definitivt ikke er i dag.
Den grønne sofaen er gitt til en onkel, åtte spisestustoler med grønt trekk er solgt mens disse to er igjen. Disse to stolene fra Ekornes var vårt første møbelkjøp etter at vi flyttet i eget hus.
Resten av møblemanget vi hadde var arvet og trukket opp av Vimsemannen og min morfar som var møbeltapetserer......
Er ikke helt komfortabel med å bytte eller hive ut møbler som
er i god stand bare fordi utseende eller farge er feil.......men nå er
jeg bare sååååå lei dette.
Gulvteppet som er arvet av mine besteforeldre er ikke akkurat min stil,
men jeg hadde ikke hjerte til å kaste det heller......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...