torsdag 18. mars 2010

Ghana here we come, eller.......

Ja så prøver jeg på nytt igjen....... Hadde skrevet en lang avhandling for så å ramle ut av nettet, og vips forsvant alt jeg hadde skrevet. Men sitter i skrivende stund på Gardemoen og venter på flyet som skal bringe Stine og meg til Accra. Det svir godt bak øyelokkene, og tør ikke tenke på hvordan det kjennes ut klokken fem i natt :):) eller :(:(...... Det var ganske så vemodig å si farvel hjemme i dag, spesielt til lille frøken Fryd. Men det går seg vel til etter en stund....... håper jeg. Hadde masse beøk av familie og venner i går og i dag som ville ønske meg god tur. Jeg har fått gaver, bøker, blad og kake. Tusen tusen takk til dokker. Gubben stusset nu litt over dette oppstyret, han er sjømann...... Men må berømme og takke han såååååå mye for at jeg har kunnet få gjennomføre denne praksisen. De hjemme er vel kanskje like glad til for at jeg endelig er dratt. Har vel ikke akkurat fungert etter boka hjemme de siste ukene. Har vært der, ja men tilstede, nei :):) Det ble plutselig en del ting jeg måtte gjøre før jeg dro, som å ha en skitur i solskinn til Koven. Skiturer på denne årstiden er absolutt å anbefale......
Blomster fra mannen min, skulle kanskje jeg kjøpt noe eller.......



Gave fra Dalsletta gjengen..... Dokker e snill:) Tusen takk





Frøken Fryd og naboen på vei opp til Koven. Siste skitur for meg sesongen 2010.....

Stine på Gardemoen.......Her er vi veldig optimistiske og alt er fryd og gammen...
Stine hadde fått ødelagt "supermann kofferten" sin. Den til høyre. Fri for hjul, så trillingen ble dermed ikke så enkel.

3 kommentarer:

  1. God tur og kos dæ max!!

    Svigersøs

    (mister du innlegg så ligger de lagret på bloggen)

    SvarSlett
  2. Heia,
    Tenke på dokker og håpe at dokker har det bra!!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  3. verdens bæstaste koffert :P thihi.

    *Stinemor*

    http://stineoghildeighana.blogg.no/

    link til min blogg

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...