lørdag 27. mars 2010

God påske til dokker alle......

God påske til alle der hjemme (til de som er så heldig å ha påskeferie fra denne helga). Dette blir det første året siden gutta ble født i 1995 at påsken ikke feires på fjellet, og ganske sikkert den siste som blir feiret på en plass hvor man ikke kan ha ski på beina...........
Det er liksom hele påsken det, være ute, ute, ute og gå på ski.
Stine og jeg skal jobbe i påsken siden jeg skal reise hjem en uke i mai. Det er flere som er på reising i påsken ser jeg på bloggen. Har fått kommentar fra søskenbarnet mitt Robin som bor på Steinkjer. Hele familien skal reise til Lanzarote for å feire "tante" Turid sin 60 års dag (trur jeg). Gratulere så mye med dagen til deg.......(om dokker e på nett der nede, og e en snartur innom bloggen).


Måtte mimre litt, og fant noen bilder fra påska 2008. Den feiret vi på hytta på Storjorda (som vanlig) og husker jeg ikke feil var det et kjæmpevær nesten hele påsken. Håper de hjemme får en like fin påske i år.........Bildet av Frøya er på tur opp til Finnslettheia, mens hun får litt drahjelp av onkel Rune. Det andre er tatt når vi er kommet helt oppå, med Ibestad og Tovika i bakgrunnen. På det siste bildet ser man Aurvannet nede til venstre og Sætertinden langt borte i det fjærne...

1 kommentar:

  1. Hei Hilde, Her sitt vi i en fokkskavel å vurdere litt skigåing om noen få dager, mens du sitt i en almindelig god Nord-Norsk sommertemperatur (på en GOD dag). Ville nu egentlig bare si lykke til å hils alle.
    Jonne. :)

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...