søndag 5. september 2010

Døgnvill fredag og lørdag...

Fredagsmorningen våknet vi opp til knallblå himmel....etter inntak av en bedre hotellfrokost kjøre vi til Tromsdalen for å ta fjellheisen opp til Fløya. En flott tur med en kanon utsikt over Tromsø og området rundt.



Thomas Dybdahl

Har ikke hørt så mye på Thomas Dybdahl før....vi stresset ikke opp til festivalområdet for å høre på han, men endte ett godt stykke framover i folkemengden før han var ferdig å spille.....Kanonsøte gut :o)


A-HA

Har aldri vært noe fan av A-HA.....den tid når A-HA ble virkelig store, og jenterommene var tapetsert med plakater av gutta......var mitt jenterom tapetsert med bilder av Dolph Lundgren og Sylvester Stallone......

Men bøyer meg i støvet.....og er mega glad jeg fikk med meg avskjedskonserten:)))


The Prodigy

Tja...ikke helt min greie. Angrer mer på at vi ikke karret oss opp tidligere for å høre på Bel Canto og Band of Horses:((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...