torsdag 30. september 2010

Jippi......endelig:)))


Fru Vimsete er ganske lik Vingle-Petter, han fra Fjordland reklamen som har store problemer med å velge hvilken rett han skal ha til middag. For meg gjelder det egentlig det meste.......se, se en gang til, dra hjem og tenke på det, kanskje dra å se en gang til, tja kanskje...og når jeg endelig har bestemt meg, ja da er det jo fritt :o)

I går soset jeg på Finn.no etter alt og ingenting......kom over et par joggesko som så veldig bra ut. Sjekket info om skoa på Asics sin hjemmeside og vurderte å sende dama en mail angående skoene.......men som vanlig ble det, tar det i morra ikke i dag.
For en gangs skyld var jo det et lykketreff, for i avisen dagen etter fulgte det et bilag fra G-Sport...og av alle ting der var skoene, og til under 1/2 pris. Denne gangen var det ikke noe om og men med kjøpet, så nå er jeg lykkelig eier av at par nye sko, som er hele og pene:)))))
De andre skoa hadde vel gjort sin misjon og vel så det, de var både tråklet og lappet sammen.....når man gremmes over sine egne sko er det vel på tide med et lite bytte :o)

1 kommentar:

  1. Hallo du mekke sofa dyret!
    Nu må du hute dæ i sæng (så dokker kanskje kjæm dæ på ti på topp i mrg)
    Natta!!
    Fru Wessel

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...