søndag 24. oktober 2010

Her skal hytta stå :)))


Litt skog, mye gran og ikkje minst masse bæring......bare å brette opp armene og kjøre på :))))
All skog skal fjernes til klargjøring for sprenging og graving til grunnmuren (som ikke skal opp før til våren.... ute i god tid for en gangs skyld :o)
Egentlig hvis jeg skal være helt ærlig var ikke klargjøring til grunnmuren min motivasjon.....det var mer sånn at når skogen var fjernet kunne jeg måle opp og studere tomta med tanke på plassering av hytta. Litt mer interessant...syntes jeg da :))
Veldig inspirert av Sinnasnekkeren blir det ikke noe unnasluntring fra mor sin side, så det ble bæring til jeg hadde kaffe og all sjokoladen (som jeg absolutt måtte trøkke i meg) langt opp i halsen og vel så det :o)
Skal jeg holde tritt med far i huset er det bare å kjøre på.....
Kjør hardt kjør stil :))))

Etter noen timers HARD jobbing :)))) var plassen der hytta skal stå rensket for trær.

Sagfører Andersen sagde så flisa for i mellom og saga gikk varm....tjihi (han va megaflink)
Vi bærera hadde problemer med å holde tritt med han til tider :o)

To manna godt fornøyd med dagens innsats.....

1 kommentar:

  1. Aller først må jeg takke for hyggelig hilsen på min blogg, og beklage at jeg ikke har gitt "lyd" fra meg før. Jeg har vært i dårlig form, og ikke orket å besøke noen blogger de siste dagene.
    Men for en trivelig blogg du har!
    Hit kommer jeg gjerne igjen.
    Så spennende med hyttebygging! Ønsker dere lykke til!
    Jeg regner med at vi får følge med på byggingen til våren....
    Ha en flott onsdag!:)

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...