tirsdag 5. oktober 2010

Velkommen skal du være.....


Jeg har sett alle programmene til snekker Otto, det har gitt meg noen gode ideer men også dårlig samvet.
Spesielt etter å ha sett programmet i kveld.....hadde jeg ikke visst bedre skulle en tru det var oss de hadde filmet, ikke hva huset angår, men fruens arbeidsinnsats og vilje. Vil på ingen måte henge henne ut, hun jobbet sikkert masse masse, men hun minnet meg bare så om meg selv. Vimsemannen har jobbet og jobbet jevnt og trutt, og noen ganger døgnet på tamp de 10 årene vi har hatt dette oppussningsobjektet vårt......mens jeg har stått i bakgrunnen og vært sånn halvhjertet med....
Uff uff ikke bra, men bitte litt til mitt eget forsvar så er jeg så heldig å være gift med en snekker, rørlegger, elektriker og ja egentlig de fleste yrker hvor man trenger å være litt nevenyttig :))
Men jeg er veeeeldig god på en ting.....å det er å si hva, hvor og hvordan jeg vil det skal bli. Og det aller helst i går :(((

Så nå ønsker jeg Otto Robsham hjertelig velkommen hjem til oss....kanskje han kan gi meg et realt spark bak :o)
Han kan sikkert forklare meg i detalj det jeg tydeligvis ikke har forstått....at det kan være greit å gjøre seg ferdig med en ting før man setter i gang med noe nytt. At jeg må vise interesse, og ikke minst ta ansvar for og utføre noe av oppussingen på egen hånd.........Alle kan om de vil :))))
Kan egentlig erindre at jeg har hørt de ordene fra Vimsemannen, men de har tydeligvis bare hatt en aldri så liten svipptur innom sneglehuset før de har dratt ut igjen.
Her må det bli full skjærpings.......PROMISE :))))
Kommer sterkt tilbake når vi skal begynne med hytta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...