fredag 8. oktober 2010

Innerst i en fjord....


Nesten innerst i en fjord har vi kjøpt oss en hyttetomt.....kjøpet er ikke noen nylig investering, det begynner vel å bli ett år tilbake i tid nå. Men en del klabb og babb, misforståelser og litt rot i systemet har ført til at iver og lyst til å bygge en hytte har vært byttet ut med frustrasjon og litt irritasjon. I tillegg til dette er jeg student, men begynner nå å se en ende på et firårig laaaaangt skoleprosjekt. Skulle alt gå som planlagt, og jeg bare snarlig kaster meg rundt, begynner å lese og skrive :o) blir jeg forhåpentligvis uteksaminert påsken 2011 :))))
Så til våren håper vi at det endelig skjer noe...

Før Fru Vimsete sin mann dro til sjøs var vi bortom hyttetomten atter en gang for å studere den. Vi kom fram til akkurat samme svar denne gang, som alle de andre gangene vi har vært der.......plassen er IDYLLISK :))))
Helt perfekt for oss......
På bildet står far sjøl omtrent "midt i hytta"...
Det er ikke lett å danne seg et bilde av hvor på tomta hytta vil bli stående med alt det buskekrattet som er...så planen er å sage ned skogen der vi ønsker og trur det vil passe å plassere hytta....
Som jeg har nevnt tidligere i bloggen er jeg desverre nært beslektet med Vingle-Petter......så før det blir noe endelig plassering av hvor den hytta skal ligge, skal det bli meg et liv.....Kanskje like greit å lukke øynene og la de som kan dette få ta seg av det :))))

Vind og vær viste seg fra si beste side sist vi var der.......

1 kommentar:

  1. Dettan ser veldig fint ut. Lykke til med hyttebyggingen!

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...