søndag 2. mai 2010

Hjem en snartur.........

I kveld reiser jeg hjem en snartur.......Vi har to gutter som skal konfirmeres neste helg, og da må jo så klart mor være der:))))))))) Gleder meg såååå mye til å komme hjem, spesielt til lille frøken Fryd.........gleder meg jo selvfølgelig til å treffe storgutta og far i huset også:)))))
Det blir nok ikke en avslappende uke jeg har i vente, det er mye som skal gjøres på få dager.........Kjenner at jeg blir sliten bare med tanken på det som venter, har jo levd et ganske stille, rolig og daffete liv i de seks ukene her nede:))))))))) Men gleder meg uansett, og det blir bare gøy............

1 kommentar:

  1. Kommer til å savne dæ masse masse......
    *Ghanaklæm*

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...