mandag 28. juni 2010

Ja hva nå......

























Slette bloggen eller beholde..........ja hva gjør man når man ikke har så mye å skrive om:)))) Det ble bare helt stopp på bloggingen...........vet ikke helt hva jeg skal blogge om når Ghana oppholdet er over. Men syntes det var litt kjedelig å slette bloggen når jeg først hadde skrevet så mye.......så det blir vel til at den får leve:)))) Blogge litt så far i huset kan holde seg noenlunde oppdatert hva vi sysler med når han er på bøljan blå.....og det er han jo 6 måneder i året.
Siden jeg kom hjem har jeg vært på arbeid, mens gubben og onga har vært på hytta til bestemor og bestfar. De bygger hytta litt ut, litt opp og litt høyere.......så det kan bli bedre plass til oss:))))
I helga var vi på en tre retters hos svigesøster og svigebror.........jummy jummy skikkelig snaddermat:))) Kommer gjerne igjen......

Nu er det siste innspurt på jobben, to vakter igjen så er det avreise til Byske
JIPPI JIPPI:)))))

1 kommentar:

  1. Vi tar en reprise, og oppskrift kommer. Vi vil ha oppdatering fra Byske så vi kan se åssn dokker har det:) God tur i mrg. Kjør forsikting!!

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...