fredag 2. april 2010

Langfredag og markedsdag......

I dag er det Langfredag og akkurat nu kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle vært hjemme på hytta med gubben og ongan. Litt hjemlengsel skal man vel ha....



Her sitter jeg i bilen på tur til Paloma. Vann må man ha...... Ofte blir det litersvis på en dag. Når vi kom hit syntes jeg det så svært så snålt ut med den vannposen som så mange gikk med i munnen. Men det tok ikke mange dagene før vi selv var der.....
Vi kjøper en sekk med 20-30 liter vann. Hver pose er på 1/2 liter,og for hele sekken betaler vi 1 Cedi (ca 5 kr) Det er mye søppel som flyter i gatene her, og disse posene er strødd overalt.

På onsdag dro Stine og jeg til hotel Paloma for å møte Erlend, en kamerat av Stine. Der fikk vi jaggu med oss nok en fotballkamp. Arsenal-Barcelona (2-2)
Det var en en gjeng på 15-16 stk fra ulike kontineter som var samlet på hotellet. De skulle dra videre til Paraglider festival dagen etterpå. Må virkelig si at jeg glidde inn i det miljøet.........hehe
Jeg hang nok ikke helt med på hva de pratet om nei, men veldig hyggelig folk.

I dag har jeg gjort noe jeg aldri trudde jeg skulle komme til å gjøre, jeg har opprettet meg en profil på facebook.........ikke bra, men nu e det gjort:):):)

2 kommentarer:

  1. Hallo du...

    Ekkje nåkka å savne, drittvær og ingen skiføre i påsken :-). Idag har heile hurven vært på hytta inkl lise ++++...

    SvarSlett
  2. Ja bare skitvær, tåkete og regn i nord. Satt inne i hytta 12 stykker. Ikkje mykje å finne på bortsett fra ludo. Bålkaffen tok vi på stuebordet og grilling av pølser i peisen.
    Frk Fryd ligg her i natt, har dusja ho og
    GREDD håret. Fikk ikkje lov å flette... Ha en fin laaaangfredda. Svigersøs

    SvarSlett

Geirangerfjorden

På tur ned Ørneveien stoppet vi i ørnesvingen.  Med over 700 000 besøkende hvert år er jeg glad ...